سبد خرید

معیارهای انتخاب مبل در سال 1402

معیارهای انتخاب مبل کلاسیک
5
(1)

مبلمان بخش اصلی دکوراسیون یک خانه را تشکیل می‌دهد. از این رو، انتخاب یک مبلمان خوب و با کیفیت باعث می‌شود تا شما عزیزان بتوانید به بهترین شکل از فضای خانه خود بهره برده و زیبایی را به آن هدیه دهید.

نکته مهمی که در انتخاب و خرید مبلمان بایستی مد نظر داشته باشید، معیارهایی است که نشان می‌دهد آیا مبلمان مناسب خانه شما است یا بایستی به سراغ مدل‌های دیگر بروید. در این مطلب ما تصمیم گرفتیم تا معیارهای انتخاب مبل در سال 1402 را در اختیار شما قرار دهیم تا سال جدید را با مبلمان تازه و دکوراسیون جذاب، آغاز کنید.

معیارهای مهم در انتخاب مبلمان

همان طور که اشاره کردیم، معیارهای مهمی در این بین وجود دارد که شما می‌توانید با در نظر گرفتن آن‌ها، مبلمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای این که در سال 1402 با سبک نوین و تازه دکوراسیون پیش بروید، لازم است به هنگام انتخاب و خرید مبلمان، برخی نکات را مد نظر خود قرار دهید. در این بخش به معرفی این نکات می‌پردازیم.

1. سبکی را انتخاب کنید که مناسب منزلتان باشد

اگر می‌خواهید همپا با دکوراسیون امروزی پیش بروید، مهم است که سبکی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با منزل شما باشد. قبل از این که به جستجو در بازار بپردازید، بهتر است ابتدا مشخص کنید که چه چیزی از مبلمان خود می‌خواهید. پس از آن بهتر است سبک دکوراسیون منزل خود را مشخص کنید و در آخر از بهترین بازارهای مبل تهران کمک بگیرید تا یک مبلمان عالی را برای خود خریداری کنید.

قیمت مبل کلاسیک

2. منسوجات به کار رفته در مبلمان را بررسی کنید

منسوجات به کار رفته در مبلمان، رابطه مستقیمی با طول عمر آن دارند. هرچه منسوجات با کیفیت‌تر باشند، مبلمان شما طول عمر بیشتری دارند. به عنوان مثال، زمانی که اقدام به خرید مبل کلاسیک در تهران می‌کنید، حتما بایستی جنس بدنه مبلمان یا پارچه‌ای که رویه‌ی آن را تشکیل داده است را مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان کامل از کیفیت آن بدست آورید.

حتما بخوانید: بهترین مراکز فروش سرویس خواب در تهران

3. چیدمان مبلمان در اتاق را در نظر بگیرید

مبلمان شما باید دارای ابعادی باشند که چیدمانشان در اتاق به درستی صورت گیرد. ابعاد مبلمان رابطه مستقیم با شلوغی یا نظم اتاق دارد. اگر مبلمان شما زیادی بزرگ باشند یا برای محیط زیادی کوچک در نظر گرفته شوند، نمی‌توانند گزینه مناسبی برای زیبا به نظر رسیدن خانه شما شوند. پس همان‌طور که بررسی جنس پارچه مبل و چوب مبلمان بسیار اهمیت دارد، ابعاد و نحوه چیدمان نیز بسیار مهم است.

جدیدترین مدل‌های مبلمان کلاسیک

4. رنگ مبلمان را خیلی جدی بگیرید

مهم‌ترین یا شاید اصلی‌ترین موضوعی که بایستی به هنگام خرید مبلمان مد نظر خود قرار دهید، ترکیب رنگی مبلمان با دکوراسیون و محیط خانه است. به عنوان مثال، اگر دکوراسیون خانه شما قهوه‌ای است، به طبع مبلمان سبز رنگ نمی‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. از طرفی دیگر، برخی تاکید بسیار در خرید مبلمان متناسب با رنگ سال داشته و همین موضوع باعث می‌شود تا به طور کلی، تناسب در محیط خانه برهم بخورد. پس حتما به هنگام خرید مبلمان، تناسب رنگی آن با محیط را مورد بررسی قرار دهید تا مشکلی در این بین برای شما رخ ندهد.

درباره مبلمان رنگ سال 1402 چه می دانید؟

همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم، یکی از معیارهایی که به هنگام خرید مبلمان بایستی مد نظر خود قرار دهیم، رنگبندی مبلمان است. حال سوالی که معمولا برای تمامی افراد در انتهای هر سال رخ می‌دهد این است که مبلمان مورد علاقه خود را مطابق با رنگ سال جدید خریداری کنند یا خیر.

حتما بخوانید: معرفی انواع مدل های مبل کلاسیک اداری

در ابتدا باید بگوییم که شما قرار نیست همیشه مطابق مد عمل کنید! بلکه بهتر است به ندای دلتان گوش دهید و چیزی که واقعا به آن علاقه دارید را خریداری کنید. قطعا تا به امروز شنیده‌اید که رنگ سال 1402، سرخابی است. سرخابی رنگی بسیار شاد و جذاب بوده، اما نمی‌تواند گزینه خوبی برای مبلمان باشد، مخصوصا اگر دکوراسیون خانه شما دارای رنگ تیره بوده و گزینه مناسبی برای ترکیب با سرخابی نباشد.

مشاوره رایگان با طراحان داخلی برای انتخاب بهترین مبلمان دکوراسیون شما

مشاوره رایگان با طراحان داخلی برای انتخاب بهترین مبلمان دکوراسیون شما

پس مبلمان رنگ سال 1402 را در صورتی خریداری کنید که دکوراسیون خانه شما از رنگ سفید یا کرم پیروی کند. در غیر این صورت، نه تنها خانه‌ای جذاب نخواهید داشت، بلکه محیط خانه شما تاریک و به مراتب شلوغ‌تر از حد معمول به نظر می‌رسد. البته می‌توانید در دکوراسیون‌هایی که دارای رنگ نخودی روشن هستند نیز از مبلمان رنگ سال 1402 استفاده کنید.

نوشته‌های مرتبط

میز تلویزیون کلاسیک

ترکیب میز تلویزیون کلاسیک با دکوراسیون مدرن؛ چالش یا فرصت؟

استفاده از میز تلویزیون کلاسیک در سبک چیدمان مدرن انتخابی جسورانه است که نتایج جالبی را به همراه دارد. در واقع شما می‌توانید برای تلفیق ...
ادامه مطلب
تفاوت مبلمان کلاسیک با سبک مینیمال

۷ تفاوت مبلمان کلاسیک و مبل مینیمال که باید بدانید!

اگر قصد دارید برای دکوراسیون منزل خود از سبک‌های به‌روز استفاده کنید، مبل کلاسیک و مبل مینیمال گزینه‌های مناسبی هستند؛ اما سؤال رایجی که ممکن ...
ادامه مطلب
سرویس خواب کلاسیک

قیمت سرویس تختخواب کلاسیک، راهنمای خرید مقرون به صرفه

آیا شما هم به دنبال خرید سرویس خواب کلاسیک هستید؟ سرویس تختخواب کلاسیک جزو پرفروش‌ترین محصولات است و کاربرد زیادی در طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب‌های مدرن ...
ادامه مطلب
مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئو کلاسیک فرانسوی

آیا تصمیم به خرید مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی دارید و نمی‌دانید که کدام سبک را انتخاب کنید؟ چگونه باید این مدل مبل‌ها را خریداری کنیم؟ اکثر ...
ادامه مطلب
مبلمان کلاسیک سیوان

مبلمان کلاسیک 1403

آیا جدیدترین مدل‌های مبلمان کلاسیک را می‌شناسید؟ کلیه افراد و بخصوص بانوان هنگام تعویض دکوراسیون منزل و خرید مبل جدید، دچار دلهره و سردرگمی می‌شوند. ...
ادامه مطلب
مبل کلاسیک خورشیدی

معرفی مبل کلاسیک خورشیدی به همراه قیمت

اگر به مبلمانی علاقه دارید که لوکس بودن را با سبک کلاسیک ترکیب کند، مبل کلاسیک خورشیدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مبل با ...
ادامه مطلب
برخی از محصولات ما

این مطلب چقدر مفید بود؟

برروی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین نمرات 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

اولین فردی باشید که به این مطلب نمره می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *